Jul mys

                                                                    
ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL

Jag älskar julen och de senaste dagarna har vi haft mycket julmys

I Lördags så va vi i köpenhamn med Sebbe och Johanna och gick på ströget och va på tivoli så fint och mysigt köpenhamn e så fint på julen. Tack för en mycket trevlig dag:)

 Älskling i köpenhamn, vilket smile haha


I söndags var hela min familj här och jul pyssla och baka och åt julmat verkligen jätte mysigt och helt klart en ny tradtion tycker jag

Mosters gullungen ska baka pepparkaka
Anna och Mamma bakar för fullt
Maria knådar sin deg och Pontus gör en fin tomte
Far tog en tupplur efter en jakttur och grabbarna tog en eller flera öl
Jag julbakar

Nu får jag göra lite lunch och sen köra och jobba, sen ikväll blir det julklappsspel med ett gäng kompisar.

Ha nu en underbar jul

Många jul kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var jättekul att spela julklappsspelet! Tur att du slapp få dammvippan:) Kram

2008-12-25 @ 13:22:43
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0