En helt ledig helg!

För engångs skull var jag ledig en hel helg vet inte riktigt när det hände senast antligen har jag jobbat på det ena stället eller det andra.

I Lördags var vår "dräng" här och hjälpte hjärtat med stall fönsterna blir nog bra när de e färdiga
Jag och Johanna P körde till Pema och handla lite pyssel men ingen av oss va jätte shopping sugna så det blev en ganska kort visit men det e alltid lika trevligt.

Sen på kvällen så blev det middag här och bowling i Tomelilla med Johanna S och Sebbe efter bowlingen blev det celtic baren i tomelilla väldigt lite bar, mycket trevlig kväll kul att bowla nu när det e höst och inte så mycket annat händer.

Igår så va hjärtat bakis :) så han palla nog inte riktigt hålla på här hemma så vi körde till Malmö till Media markt och beställde alla vitvaror till köket det blir lackad rostfritt så man inte får några fett fläckar så lätt, sen körde vi till Burlöv och köpte en kjol till mig
Därefter körde vi till Lövestad och åt Familjemiddag mycket trevligt och titta på Sebbe och Johannas porslin så fint ni kommer få det :)

Det var denna helgen, nu ska jag jobba nästa helg igen fast bara på söndag som det ser ut än så länge

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch ja, man var inte pigg när vi var på Pema direkt. Vi får ses snart en dag och pyssla. Kramar

2008-11-03 @ 13:56:43
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0