Ny idé

I går gick hela dagen åt att måla i det blivande köket, hallen och grovköket men det blev klart och fint. Nu har jag kommit på en ny idé som jag är mycket sugen på, det är att köpa en schablom som det står "Carpe diem" och sätta den på väggen och måla den texten i köket det e ju i den lantliga stilen och jag tycker det e så snyggt.

Så här har jag tänkt mig


I morgon kommer en snickare hit och ska hjälpa oss att lägga golv, han ska även vara här på Lördag. Sen på söndag kommer nog Sebbe och Johanna hit och så ska Sebbe hjälpa Kristoffer och foga golvet och Jag och Johanna ska till Högestad julmarknad.

Jag ska också jobba i helgen som vanligt är jag aldrig ledig när det är helg men nästa vecka ska jag försöka vara ledig så mycket som möjligt och Kristoffer ska vara ledig hela veckan och skruva ihop köket och sätta det på plats. Nu känns det verkligen som det börjar närma sig fast man inte riktigt vågar säga det för samtidigt känns det fortfarande som en evighet.

Nu ska jag göra mig klar inför en tur in till stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0