Köket på plats och jag har klippt lugg

Hallå

I fredags kom snickaren och då la han och kristoffer golv och det blev jätte fint, jag jobba kväll som vanligt.

Sen i Lördags jobba jag osså hela långa dagen och när jag kom hem så hade de satt upp all köksinredningen så fint kunde knappt sova den natten så nöjd jag är. Kom och titta det är så fint :)

I söndags kom Sebbe och Johanna hit och åt frukost sen drog vi alla fyra i väg till Malmö och handla lite till bygget men det tar alltid längre tid än vad man tror men efter ett tag gav jag och Johanna upp och körde till Nova och shoppa lite istället, vi tog verkligen hela deras söndag ifrån dem sorry men allt tar längre tid än vad man tror. 

I veckan har älskling haft semester och snickaren har nästan varit här hela veckan så till helgen ska vi nog kunna flytta in i köket :) ska vi så skönt och roligt

Idag ska elgiganten komma och leverara våra vitvaror nu känns allt nära tänk vi kommer kunna fira jul i det nya köket i år jag längtar så till Jul.

Har ju glömt att skriva att jag var hos frissan i Måndags och vi bestämde oss för att klippa lugg på mig det e ju den nya innefrissan nu och så jätte nöjd blev jag känns super bra

Välkomna till oss och titta på köket!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, så fint ni kommer få det =)

ingen fara gumman, det vart trevligt även om

det tog lång tid! va kul att du är nöjd med din

nya frisyr =) jag vill också ha en fin frisyr, men

har ingen fantasi & sen är jag nog för feg, haha!

kramis*

2008-11-20 @ 13:37:01
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0