Snart Advent

På söndag är det äntligen första Advent så trevligt jag längtar så till Jul.

Igår va jag och Johanna S på shoppingrunda igen vi hade verkligen hela dagen på oss och vi tog verkligen hela dagen på oss så mysigt att ha en heldag och bara shoppa och fika. Sen på kvällen så fira vi Kristoffers pappa som fyllde 65 år med en jätte god smörgåstårta från Blentarps hembageri, till och med jag som inte brukar gilla smörgåstårta tyckte dessa va jätte goa.

Igår handla jag och Johanna material till min adventsljusstake som jag har gått och planerat på nu ett par dagar och idag har jag äntligen gjort den. Så här fin blev den om man får säga det själv :)



 
Det ska bli så mysigt på söndag att tända första ljuset under en mysig frukost med älskling jag ska gå upp förre honom och baka bullar till honom i mitt nya kök :) sen ska vi ha en heldag tillsammans :)

Ha en trevlig första advent :)

Kjam


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin:) Vad mysigt ni kommer ha det på söndag me nybakade bullar och allt:)

2008-11-28 @ 12:20:53
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Johanna S

ja, vi hade en trevlig dag igår =)

så fint det blev, så nu inspirerade du ju mig,

tack gumman! åh, så mysigt... jag vill också ha ett kök & baka bullar i, men snart så =) ha en trevlig kväll, kramis*

2008-11-28 @ 17:09:36
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0