Trivs så i vårt nya kök

Idag har jag börjat diska alla ner packade prylar och satt in dem i skåp och lådor detta blir så bra trivs som fisken i vatten i vårt nya härliga kök. Idag ska vi bjuda Sara och Anders på middag här i köket dem e de första som ska få middag här pga att Anders har gjort så mycket för oss ställt upp till tusen tack Anders :)

Imon bär det antagligen av till Ullared för att handla nya grejor till köket med Älskling och Elias, Johanna. Det lär nog bli dyrt ska handla en massa till köket och julklappar, ny varm jacka till mig.

Här får ni er första bild på köket :)


Kaklen ser suddig ut pga det e så små kakelplattor!

Här kommer även en bild på min lugg!
Trivs så bra i lugg

Välkommen hit och titta på vårt fina kök

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint ert kök blev:) Danne och jag får komma och kolla på det snart. Och du passar ju verkligen jättebra i lugg gumman!

2008-11-25 @ 16:30:56
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fint, både köket & luggen gumman!

det gör vi, ha det bra så länge... kram*

2008-11-25 @ 20:12:06
Postat av: Sofie

jätte fint kök :) tänk om en annan också haft ett hus :( grattis iefterskott förresten :) jepp, har varit det i två och halvt år :)

2009-01-22 @ 16:04:07
URL: http://sofiepbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0