Bakning, Frissan och Middag hos Elias och Johanna o lille Vilmer

Hallo

I går hade jag inget planerat på hela dagen så jag blev sugen på att baka en kaka blev vetebullar med Tranbär och Choklad. Mmmm blev så där hade behövt mer sötma.

Sen kom Älsling hem lite tidigare och vi drog till Tullklipp till Emelie där det först blev färgning för mig och sen klippning för älskling och sen blev jag osså klippning för mig, Vi blev verkligen lika nöjda som vanligt. Tur Emelie att jag övertala dig att färga mörka slingor i det ljusa, men jag lovar nästa gång ska du få färga det hur ljust du vill inför Sommaren "FÖR 10 KRONOR" kanske.     :=)

Älskling gick till Elias o Johanna när han var färdigklippt och jag gick ditt när jag var färdig lagom till middagen. Gissa vem som hade tjatat på "Helena" ohc undrat vart jag var. Jo lille Vilmer märks verkligen att han har lärt sig mitt namn evig tjat men man blir helt varm när han kallar på mig hela tiden. Barn e för goa

Idag ska vi till Kristoffers bror som fyller år idag. Grattis.

I helgen ska jag bara jobba igen gutt med pengarna och trivs så bra på jobbet ju.

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack =) ja, absolut! kram*

2009-03-03 @ 14:33:12
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0