Jobbhelg framför mig

Hej!

Denna helgen innehåller bara jobb, jag börjar med att snart börja jobba idag och sen jobbar jag hela helgen och även ett lång pass på Måndag. Alltid härligt med PENGAR men jag saknar att umgås med älskling, vi är ju nästan aldrig lediga tillsammans och om vi är det så finns det tusen saker att syssla med här hemma. Men visst vi får det fint och trivs mer och mer i vårt hus. 

Nu har vi även börjat renovera lite på det som ska bli ovanvåning och vårt sovrum så härligt det ska bli att få ett MYSIGT sovrum, vårt sovrum som vi har haft nu i ett år är det bara tråkigt och KALLT, jag som aldrig har sovit i pyjamas gör det nu :=)

I går så var jag ledig och tog en tur till Malmö med Mamma och Anna blev inte mycket handlat för det är tomt i plånboken, men det var en mycket trevlig dag som avslutades med att Jag, Mamma, Anna, Maria och lilla Matilda hälsa på vår gamla häst Milena som är så otroligt söt som är nu utlånad till en liten tjej i rydsgård och hon har det super bra där :=)

Nu undrar jag vem ni är som läser min blogg, ni kan väl kommentera mer och berätta om vad ni vill mest läsa om i min blogg. 

Nu får jag ta min ny bakade paj och köra till jobbet

Ha en super trevlig helg
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser din blogg :) Men det har du säkert redan märkt haha.. Vi får ta och ses en dag och shoppa eller pyssla lite. Kramar

2009-02-20 @ 15:28:19
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0