Massa snö

Idag är jag ledig skulle egentligen kört till Johanna, S och tagit en fika och därefter kört till Sussi o Henrik och mysa med Titti innan hon får föl. Men ärligt talet så vågar jag inte ge ut mig i detta vädert och kallar mig insnöad idag.

Barn är för härliga var nyss nere och hämta tidningen och möte grannens flicka som är ca 4 år gammal som försökte åka pulka ner för grus vägen. Men det gick inte så bra, hon sa att det var klister i snön så hon kom ingenstans.  stackars tös jag erbjöd mig att dra ner henne för backen men då blev hon blyg :=)

Bill och Bull blev kastrerade igår så de är lite slöa idag men mår förhållandeviss bra. Tycker så synd om dem de var så slöa igår när vi kom hem och bara sov och sov och kräktes även en hel del.

Snart bär det av till Ullared med Sebbe och Johanna längtar tills fredag :=)

Ha en underbar snödag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vilken fin blogg du har! :-)



Kul att du vill va med i min utlottning.



Kram britt

2009-02-12 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0