Okänd katt

Stackars liten igår när jag kom hem från jobbet så skulle jag ta in " Bill och Bull"  ( våra katter) men de ville inte gå förbi min bil och reste ragg mot bilen och när jag titta under bilen satt där en grå Kattunge. Jag fick inte in "Bill och Bull" och de satt säkert där och vakta en timme och jag gick ut och såg om den okända katten satt kvar men jag kunde inte se den. Men våra katter satt ändå kvar och vakta men till slut gav de upp och gick in i utebyggnaderna. 

Men när älskling kom hem och skulle ta in dem ville de fortfarande inte gå förbi min bil och satte sig och vakta men då kunde vi inte iheller se någon katt under bilen och till slut gick "Bill och Bull" in. Men för att vara på den säkra sidan så öppna älskling motorhuven och kolla så där inte satt en katt där och mycket riktigt så var det där den hade krypit upp, den blev livrädd när Kristoffer öppna motorhuven och sprang sin väg sen, hoppas den sprang hem med sig för vi kan inte ha en till katt!

Snart börjar jag jobba och har en långtur på jobbet och slutar inte fören 8a ikväll, men då hoppas jag att älskling har städat här hemma och gjort en god middag till mig :)

I morgon ska jag på tjejmiddag till Johanna P och sen ska vi ut till "Lite mer" ska bli så roligt att gå ut. Men först får jag jobba lite.....

På söndag ska jag slappa varit mycket jobb denna veckan och på eftermiddagen ska vi fira Syrrans fördelsedag.

Ha en bra helg nu måste jag köra till jobbet

Kommentarer
Postat av: Sofie

så lite så :)

2009-02-06 @ 12:08:15
URL: http://sofiepbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0