Spa helgen

Skit vad jag är en dålig bloggare har ju inte bloggat på två veckor....

I helgen fick jag min födelsedags present av älskling en spa weekend på saltsjö baden i Ystad. Vi börja med att checka in, sen gick vi till vårt hotellrum så fint där är, därefter tog vi på våra badrockar och badtofflor och gick ner till spaet och bara slappna av så mysigt. Efter några timmar så gick vi och gjorde oss i ordning för kvällen tre rättersmiddag till förrätt åt vi Ankbröst och till huvudrätt så åt vi ryggbiff och därefter åt jag en brownie med sorbeglass och älskling tog någon Lakris mousse. Allt va super gott och hur mysigt som helst.
Dagen efter tog vi en behövlig sovmorgon och resten av dagen var vi på spaet. Jag kunde inte tänka mig att man får så mycket enegri på ett spa jag tipsar verkligen er att testa nu när alla är så vintertrötta.

På kvällen därefter så fira vi min Morfars födelsedag och jag fick visa mitt kök för alla deras vänner....... :=)

Igår så körde jag till Johanna S och hade bakad potatis med mig från Bullen och Bönan också åt vi hennes goda kladdkaka vf blir aldrig min lika god :=) Sen fick jag bege mig till jobbet för jag jobba kväll igår. Jag och Johanna hade världens plan på att vi skulle åka till Ullared idag men de hängde inte grabbarna med på så nu är nästa fredag bokad till det istället :=)

Idag kom Johanna hit och vi gjorde varma mackor och sen körde vi in till Ystad och gjorde lite ärende och fika fastlagsbullar min favorit och när vi kom hem igen somna Johanna i soffan och jag hamna framför en film.

Nu har jag och älskling nyss ätit och jag väntar på att han ska bli färdig i dushen så vi kan köra till Anna o Linus och lilla Gustav och ta en fika var ju så länge sedan vi träffa dem.

Ha det så bra så får vi se när jag bloggar nästa gång för det e ja ju inte så duktig på :=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv gumman :)

2009-02-03 @ 20:11:34
Postat av: Johanna

Så mysig er spa-helg låter!

2009-02-04 @ 11:13:04
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0