Ta dagen som den kommer

I dag ska jag ta dagen som den kommer.
 Jag har varit duktig och städat  nu i förmiddag behövs nästan göras nu varje dag nu när katterna fäller så mycket hår. Ska även snart köra till Tomelilla och veckohandla en massa mat.

I dag fick vi äntligen tag i den lilla kattungen som har sprungit här ute och varit livrädd ända sedan Torsdag, vi vet inte riktigt var den kommer ifrån men vi har våra funderingar på att den åkte med mig i motor hem från Ystad. Men nu har den lilla sötnosen fått ett nytt hem hemma hos mina föräldrar för vi känner inte för att ha tre innekatter.

I lördags var jag på tjejmiddag hos Johanna P hon bjöd på jätte goda sallader och vi sjön sing star mycket trevligt på förfesten men vad har hänt med "Lite mer" aldrig haft tråkigt där men i lördags var det urdålig musik och vad var där för folk. Hoppas det e bättre nästa gång vi ska ditt.... Tack Johanna för en trevlig kväll

I går så åkte vi med Sebbe och Johanna och titta på en bil som de antagligen ska åka till sthml och köpa en likadan och då ska vi med och fira Alla hjärtans dag där på lördag och på vägen upp tar vi Ullared ska bli så kul alltid hittar man något.

Vi fira även Marias födelsedag igår med super god soppa, Grattis på födelsedagen syster,

Denna veckan är jag mycket ledig som det ser ut idag skönt att vila upp sig lite

Ha en bra vecka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt att åka upp till Stockholm! Ska ni sova över på hotell då? Kram

2009-02-09 @ 12:42:55
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0