Ullared, Göteborg och Alla hjärtansdag

Fredagen tillbringa vi i Ullared och handla en del men blev ändå inte så farligt dyrt till början med. När vi hade shoppat på Gekås så ville jag och Johanna titta i Sko affärer och då gick grabbarna runt i lite olika affärer och älskling ringde mig efter en stund och undra vart vi var för han vill visa mig en sak.
Kan tänka sig det var mitt dröm köksbord som älskling hitta på 30% rea, vi dividera mycket fram och tillbaka på om vi skulle köpa det, vi hade ju ingen plats i bilen hem och snacka om att vi skulle lägga undan ett och köra och hämta det en annan dag men det kändes lite onödigt att köra till Ullared snart igen, så därför bestämde vi oss till slut för att få det till hemkörning. Så om ca 1 vecka kommer vårt nya köksbord, konstigt att man skulle hitta det i Ullared.

Efter Ullared så körde vi till Göteborg och hade inget planerat där, men vi gick ut och åt Pizza på kvällen och på lördagen gick vi en liten runda i nordstan därefter körde vi hem igen.

Väl hemma så var jag sugen på att ta en alla hjärtansdag promenad men det blev att vi körde en liten runda istället här hemma om kring. På kvällen kom Elias, Johanna och Vilmer och kristoffer gjorde en gourmet middag till oss också blev det Marängsvis till efterrätt mmmm....

I dag har älskling börjat bygga på vår ovanvånning och jag har tömt lite skräp och handlat, jag har blivit så byggtrött känns inte roligt för tillfället vill bara ha ett mysigt sovrum nu, men då måste man ju kämpa lite först.

I veckan blir det en hel del jobb...

Nu ska jag hjälpa älskling lite sen får jag väl göra mat

Ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som ni har haft en mysig helg! Så kul att ni hittade ett köksbord!

2009-02-15 @ 19:41:49
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0