Biobesök

Denna veckan har varit rena lyxen med bio besök, älsklings familjeföretag har bjudit alla deras hyresgäster på bio det fanns tre filmer och välja mellan på två dagar så igår såg vi "Allt flyter" som var sådär och idag såg vi "Vi hade iallafall tur med vädert igen" som var mycket bättre.

Mycket bättre att se bio i Tomelilla än vad jag trodde, satt på "vipp platserna" där det va riktigt goa fåtöljer som man kunde höja och sänka ryggen och få fotstöd.

Mamma var med på bion också så jag följde med henne hem för älskling är på jakt i småland så där e min pappa osså vi ska laga go mat och se "Vi hade i allafall tur med vädert" 1an alltså måste se den osså jo.

På Söndag ska jag och älskling på spa för då har vi varit ihop i 6 år känns absolut inte som så länge.

Trevlig helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0