Fick tårar i ögonen

 Denna underbara häst har flyttat till Royne Zetterman och ska börja träna och tävla Internationellt. Denna häst kom jag i kontakt med när Sussi och Henrik fick hem honom då var han nog knappt 3 år och en vild stor pojke ja han var stor redan då, det var många som hade respekt för honom (Mina föräldrar var lite oroliga när jag hade hand om honom). Jag fick i uppgift att krama och pussa och borsta denna killen så han blev lite social med människor eftersom han mest bara hade gått i en hage och käkat gräs. Det gjorde jag mer än gärna vi gillar verkligen varandra han och jag:) 

Under den tiden så träna han även löshoppning och Sussi och Henrik höll på att rida in honom osså, redan på löshoppningen kunde man se att denna hästen kan gå långt han ÄLSKAR verkligen att hoppa på den tiden hade vi även problem att behålla honom i hagen han hoppa över allt vad staket heter ibland kom han hem springande på grusvägen från de stora hagarna.

Sen därefter så har han haft många framgångsrika år tillsammans med familjen Nord men nu har han flyttat till nya framgångar och jag är helt säke  och har alltid varit, denna killen kommer gå långt han ÄLSKAR verkligen detta gör alltid allt för sin ryttare

Lycka till pojken jag kommer följa dina framgångar

Det är inte ofta man skriver två inlägg samma dag men jag var tvungen att skriva av mig när jag fick höra detta idag. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sån fin häst:)

2009-01-16 @ 15:34:29
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0