Födelsedag

Hipp hipp hurra idag är det min födelsedag :)

Har bara varit hemma idag och tagit det lungt har satt upp våra nya gardiner som blev hur bra som helst tror jag om det inte blev för rosa men vårfärgat e det i allafall

Ikväll kommer det lite fika gäster hit så jag har gjort en dumle kladdkaka som vi får mumsa på :)

Har bestämt mig för att försöka gå ut och gå en runda var dag och se om jag blir något piggare av det för jag e så vintertrött och vill bara ha våren här. Så nu får jag väl ta en promenad för det har jag inte gjort idag.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis grattis. Hoppas din dag blir bra. Kram

2009-01-21 @ 17:01:21
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för din fina kommentar gumman. Nä, jag brukar aldrig ha håret uppsatt, men det blev ganska fint :) Kramisar

2009-01-25 @ 20:04:08
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0