Sjuk vecka

Denna veckan har bara varit att ligga på soffan. Börja med i Måndags för att älskling va hemma och va sjuk så vi tog det lungt och la i soffan hela dagen sen i Tisdags börja jag känna mig kass så jag la på soffan hela förmiddagen sen på eftermiddag var jag på ett möte också stor handla jag.
 
Men i Onsdags vakna jag och mådde riktigt kass fick hög feber framåt middag och var helt liggande både igår och i förgår. Men idag mår jag mycket bättre och ska snart ta tag i och städa här hemma så skitigt det blir när man e sängliggande i en vecka jag hatar verkligen en liten dammtuss och nu känns det som hela huset e en STOR dammtuss.

I helgen ska vi ha gäster först imon så ska kristoffers kusin med flickvän komma på middag och på Söndag ska vi fira min födelsedag för jag fyller ju år på Onsdag :)

Jag längtar så tills våren, älskar allt som innehåller våren första grillkvällen, värme, sol man blir så pigg och mycket mycket mer. Ska köpa tulpaner imon så man får lite vår fint här hemma och snart hoppas jag att mina rosa gardiner kommer med posten okså.

TREVLIG HELG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0