Sjuk

I går kväll kände jag att jag hade lite ont i halsen, gick och la mig i tid för att jag var beredd på att jobba idag. Men kl 12 inatt vakna jag och hade fruktansvärt ont i halsen, men somna om igen efter ett tag. Men vakna igen vid 5 tiden och kände samma smärta och besluta då att inte åka till jobb och det var nog tur för nu senare känns det som jag har feber osså. Suck vf ska det vara så här nu......

Hoppas det snart går över är så drygt och bara ligga hemma........Men ett måste för att bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Johanna

usch då :/ nej, det är inte alls kul att vara sjuk! men du är nog snart på bättringsvägen :) så vi kan ta en fika & en härlig promenad nästa vecka. Krya på dig gumman, kram*

2009-03-28 @ 09:18:28
URL: http://johannasignal.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Helena!



Visst e den fin kul att du tyckte det!

Det var Lhs bror o hans fru som hade den, så vi köpte den av dem eftersom den inte fick plats hos dem. Är ända från 1920

Kan säkert finnas på auktioner kanske!



Kram Linda

2009-05-04 @ 16:47:32
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0