STOR DAG :=)

Idag har älskling blivit Farbror och jag "Faster" till Lillsessan :=) Sebbe och Johannas lilla flicka har kommit så stolt och glad för deras skull. Vill så gärna träffa er men man får lugna sig pga besöksförbud på Bb.

Älskling har även namnsdag idag grattis du är mitt allt

Idag är det verkligen en underbar dag!
 
Vi håller på och bygger på vårt blivande sovrum som börjar närma sig som tur var längtar så.

Även igår hade vi fullt upp med byggande och sen blev det middag och melodifestivalen hos mina föräldrar super trevligt.

Ne nu ska jag slappa lite älskling har fortfarnde inte gett upp byggandet men han får gärna fortsätta :)

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så kul att allt gick bra :) Du får gratta dem från mej:)

2009-03-16 @ 17:46:54
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0