Tisdag :=)

I morse när jag vakna så hade det snöat :=(       tur det töabort fort.....

I dag har jag och Johanna P. tagit en mysig fika på snuggles det blev en god vaniljbulle och en kopp te där efter gick vi en mysig promenad lite blåsigt men annars var det ganska skönt. Tack Johanna för en mysig eftermiddag.

Ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lungt jag börjar tycka det är tråkigt att bara vara hemma på kvällarna, jag vill att det ska vara varmt och skönt så man kan grilla och åka och köpa en god glass på jakten. Längtar så......

Imorron och på Torsdag ska jag jobba tidig tur och på tors eftermiddag ska jag träffa Charlotta och ta en fika ska bli kul var så länge sedan vi sågs.

Ha en skön vecka

( Jag höll vad jag lova Johanna att jag skulle blogga idag, jag vet jag är urkass på det och stavar och sammansätter som en kratta. Hoppas ni står ut med att läsa i allafall får skylla på min lätt dyslexi :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv gumman. Det var roligt att ses. Hoppas du bloggar ofta. Jag tycker det är roligt att läsa din blogg :) Kramar

2009-03-24 @ 19:47:35
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: linda racz

Tack så mycket!!! Ha en bra helg!!

2009-03-27 @ 16:33:25
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0