Chokladbullar och en STEN genom fönstert

Satt och blev sugen på chokladbullar så jag var tvungen att ta och göra några :=) Men rätt som det var hoppa jag till av rädsla det small till och krasa lite glas.
    Jag titta ut till älskling som klipper gräset men han reagera inte med hörlurar i öronen så jag gick till badrummet som det lät ifrån och det första jag såg var att fönstert var trasigt och därefter såg jag en stor sten som ett värmeljus ungefär... så jag fick springa ut till älskling som inte hade märkt något och nu är han ute och klipper färdigt gräsmattan och därefter får vi laga fönster och sen får vi väl byta en ruta :=( onödigt  
    Men sånt är livet nu kan ju älskling "jona" (eller hur det stavas) min pappa som för någon vecka sedan lyckas få en sten rätt på en förbipasserade bilruta också när han klippte gräset....
 
Hoppas inte fönstert kommer kosta rent för mycket.......onödiga pengar hade man kunnat ha till annat

Men mina chokladbullar blev goda i allafall synd att vi bara hade flytande magarin hemma så de blev lite lösa...men e man sugen på något som gravid är det så gott och äta det sen :=)

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, nä kanske inte som första plagg. Men det kommer bli ett måste om man ska ut och gå eller köra iväg och det är kallt. Får ju vara rädd om den lill* godingen

2009-07-11 @ 22:27:48
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe, nä kanske inte som första plagg. Men det kommer bli ett måste om man ska ut och gå eller köra iväg och det är kallt. Får ju vara rädd om den lill* godingen

2009-07-11 @ 22:27:50
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0