Inskrvning

I dag fick älskling sluta tidigare för vi har varit på inskrvning allt gick jätte bra, synd bara att man måste byta Barnmorska för hon ska sluta jobba i Ystad

Jag fick reda på att jag får lov att äta postafen mot illamåendet och köra bil samtidigt som det står på förpacningen att man helst ska låta bli, men så som vi bor är det ju omöjligt att låta bli att köra. Så direkt i eftermiddag när vi kom hem tryckte älskling i mig en sådann och nu får vi se om det hjälper hoppas det :=)

Nu ska vi snart grilla men så klart inte kött för det gillar inte jag nu när jag är gravid så det får bli fisklåda på grillen. mmmmm

Känns bra att vara inskrven, nu ser vi framemot det första ultraljudet måndagen efter midsommar :=)

Ha en bra måndagkväll

Kramar

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va kul ni ska ha barn :) Roligt att matvanorna ändras så, men fisk e ju gott det med :)

2009-05-11 @ 20:09:00
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Anna

Försök få den barnmorska som vi har. Jeanette Svensson hon är riktigt bra. Kram på er

2009-05-12 @ 17:52:53
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0