1 Dag över tiden :=) Undrar när du känner dig redo lilla älskling

Idag har jag gått över tiden med en dag tänk bebisen kan komma vilken sekund som helst.

Idag tar jag det ganska så lungt var ute innan och städa och dammsuga lite i bilen men det blåser ju så himla mycket så det var inget härligt väder och vara ute i så jag gick in istället och gjorde mig en kopp te och varma mackor.

Älskling vill helst ha badrummet färdig kaklat innan bebisen tittar ut :=) Ush så länge änner inte jag för att vänta för först ska det fuktspärras och sen ska det då kaklas så innan helgen kommer vi inte ha börjat kakla i allafall :=) och sen räknar han på att kaklingen tar 3 dagar så nej tack gärna bebis innnan kakling. Men älskling tycker att det hade varit skönt att ha klart innan och det kan jag ju osså förstå men jag vill inte gå över så mycket.

Nu ska jag se om det finns något att se på tv och slappa lite

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo visst minns jag dig allt :) Grattis ! Gud va kul för dig ! Inga känningar då? Jag gick över åtta dagar. LÅNGA åtta dagar var det. Lycka till ! Det är det bästa som finns.

2009-11-19 @ 23:17:02
URL: http://sandradavey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0