4 dagar kvar ........ undrar när lilla älsklingen kommer :=)

Idag är det bara 4 dagar kvar till det beräknade datumet.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt också har jag handlat lite till helgen allid gott att ha ny mat hemma till helgen ju. Känns som man bara går och väntar på sin lilla älskling nu men den får komma när det känns rätt :=)

Ikväll ska vi till en godvän till Kristoffers familj och äta Gåsamiddag, ska bli riktigt gott. Väntar bara på att älskling ska sluta jobba men hyresgäster är ju hyresgäster tyvärr suck. Känns som Kristoffer kommer försent ditt så jag får väl åka ditt i tid själv inte så kul.

Helgen består av massa byggande i badrummet och hemma mys och på söndag ska vi fira min mamma som fyllde år häromdagen. Om det inte blir en BB tur man vet ju aldrig när det inträffar :=)

Ha det kanon

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Ledsen gumman. Men tror du får gå 1 vecka över tiden. Kram kram

2009-11-13 @ 19:27:18
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är bara en känsla jag fått. Men jag kan ju ha fel också. Hör av dig så fort något hänt. Kram kram

2009-11-15 @ 10:31:43
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0