5 dagar till beräknat datum :=)

Idag är det bara 5 dagar tills vårt lilla hjärta är beräknat. Vi längtar något otroligt mycket vill ju ha dig här nu vårt lilla hjärta.

Funderingarna går hela tiden på vilken dag blir det? Kan ju verkligen hända närsomhelst men jag kan inte säga att jag känner något mer än lite små mensvärkar.
    Men om älskling får som han vill så vill han att bebisen ska komma tills imorgon för då slipper han en sak på jobb som han inte var så sugen på inte alltid lätt med gnälliga hyresgäster. Men lilla härtat är så välkommen när det nu vill komma till oss ta den tiden det behöver :=)

Jag är riktigt dålig på att blogga, men jag tycker att det är kul men har så svårt för vad jag ska skriva.

Ska snart köra till Marie och fika med henne alltid lika trevligt.

Ha en underbar dag

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk att det bara är fem dagar kvar nu:) Hoppas att bebisen tittar ut snart. Längtar tills vi kan komma och hälsa på er och bebisen:) Massa kramar!

2009-11-12 @ 14:32:05
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Hej jodå de e bra själv oxå?? ingen bebis än??



Skicka din mejl så skickar jag inloggning :)

2009-11-12 @ 17:25:47
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte länge kvar nu, själv har vi 19 veckor kvar att vänta men känns som det också kommer gå snabbt.

Hoppas allt kommer gå bra!



Kram Linda

2009-11-12 @ 19:29:07
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: Carro

Du får ta o blogga om "mammalivet" sen istället ;)

Önskar er lycka till i alla fall



Kram

2009-11-13 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0