Miranda nallen




Miranda nallen har alltid varit min lilla favorit :=) Idag när jag var en snabbis på stan så såg jag en barnvagn med Miranda lakan i så otroligt gulligt. Har sök på internet men hittar inte lakanet någonstans är det någon som vet vart man kan köpa det? Vill ju ha det till vårt lilla hjärta.

Idag har jag som sagt varit en snabbis i stan och byte en tunnika som jag köpte häromdagen men ångra mig och vill inte ha den. Har även städat här hemma alltid skönt att ha nystädat när det blir helg :=)

Igår var Sebbe o Johanna och lilla Ofelia här så trevligt att träffa er synd bara att det inte blir lika ofta som innan.

I kväll ska vi äta middag hos Sara och Anders och imorgon är det först dax för jobb och sen ska vi ut o äta med våra underbara vänner.

Trevlig fredag kväll på er :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0