Var ett tag sen jag blogga......

Hej :=)

Nu ska jag nog försöka ta tag i min blogg igen :=)

Nu har vi gått så långt som v.31 i graviditen och idag var vi hos BM på rutinkontroll och allt såg bra ut :=) Har fått tid till både föräldrarutbildning och vattengympa nu ser så fram emot detta och längtar så tils den lilla tittar ut :=)

Har börjat få små sammandragningar nu, så jag ska försöka få havandeskapspenning nu och bara vara hemma och vila. Fast jag i och för sig inte har haft så mycket jobb på sistone men man vet aldrig när det blir mer igen.

Jag vill få en fin blogglayout men har ingen anning hur man fixar det själv så jag får nog ta hjälp av någon först bara fixa några fina foto till det, vet ni någon bra så medela mig gärna.

Ha en kanon dag i solen så hörs vi.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vad skoj att du börjat blogga igen. Här e allt bra med dej me hoppas jag.

Ja det har blivit en del jag köpt men det e så skoj o det finns så mycket sött. Den filten e inte helt fel jätte mysig...

Ha det bra.. Kram

2009-09-16 @ 18:33:54
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: anna

testa: designadinblogg.se

bra tips som är lätta att följa :)



lycka till

2009-09-17 @ 11:57:30
URL: http://careofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0