Vår lillla älskling :=)

Helgen har varit trevlig :=)
I fredags blev det en lugn hemma kväll med Wallander filmen kurieren som var så där.

I Lördags hjälpte älskling att lägga golv hemma hos Linus och Anna och jag och Anna och lilla Gustav tog oss en tur till Ystad jätte mysigt. Sen på kvällen blev det en god köttfärspaj hemma hos Anna o Linus.

I Söndags skulle jag egentligen på aloe vera party men helt plötsigt fick vi gäster på förmiddagen istället för eftermiddagen så därför fick jag hoppa över partyt :=( men det kommer nog fler gånger.
   Sen i söndagskväll var Kristoffers syster här och berätta att vår lilla bebis i magen ska få en kusin i April så roligt. Blir mycket kusiner på en gång för Ofeila och vår lilla blir det ju bara ca 8 månader mellan. :=)

I går var Sebbe här och hjälpte Kristoffer att gjuta badrumsgolvet/vardagsrumsgolvet och Johanna och Ofelia var här och höll mig sällskap alltid lika trevligt synd bara att det är så sällan vi hinner träffas.
   Igår var vi även på ultraljud och hälsa på vårt lilla mirakel längtar så tills du tittar ut vill så gärna pussa och krama om dig vår lilla älskling :=) Men du får ligga i magen ca: 7 veckor till och växa till dig det sista :=)
   Sen igår kväll kom Sebbe o Johanna igen och min Mamma och åt natchostallrik med oss och mamma var snäll och sydde om vår gardin vid den nya trappan så fint det blev.

Hoppas ni osså har haft en kanon helg, själv har vi haft ganska fullt upp.

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Skoj att du gillar min blogg & ska ha bebis samtidigt :) Chai pulvert är som du säger obooý...Du värmer vatten & värmer mjölk sen skummar du mjölken..först tar du i pulvert så mycket som du vill ha & beroende på storleken på muggen...men som mitt glass är det 2 matskedar sen i med vatten rör om sen häller du i skumande mjölken rör om sen i med krydder om man känner för det...mumsigt gott...kostar 79 kr .,..men tjänar på att fixa ett kort där inne med så får du det för 20& billigare...Vart i detta avlånga land bor du då? kram kram

2009-10-07 @ 16:15:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon..Jag bor i Malmö..Jo har nog hörtallas om stället som du bor på...Skåne :) När är din bebis beräknad & vad väntar du för kön? Ha en skön dag.kram

2009-10-08 @ 09:17:11
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0